
دلم گرفته از زمان و زمینی که تو را روانهی آغوشِ من نمی کند از شکوفهی درختِ گیلاس مادربزرگاز بهار و این همه عطر و زیباییاشو عطر بوتهی یاس و بهار نارنجِ همیشه سبزکه فضا را پر کرده بی تو، بهرِ که، نمیدانم!!! دلتنگم برای اردیبهشت بهاران و درخت توت حی...
ادامه مطلب
دلم گرفتهاز زمان و زمینی که تو را روانهی آغوشِ من نمی کنداز شکوفهی درختِ گیلاس مادربزرگاز بهار و این همه عطر و زیباییاشو عطر بوتهی یاس و بهار نارنجِ همیشه سبزکه فضا را پر کرده بی تو، بهرِ که، نمیدانم!!!دلتنگم برای اردیبهشت بهاران و درخت توت حیاطxa0خنده های تو که حیاتم را رنگ میبخشید. برای خندههای تو، دستهایت، برای همهی با تو بودن ها. دلتنگم از این مزرع سبز بیرنگِ بی تو. و شاید به خوابی نیازمندم که مرا از زمان ببرد.میشه بگذرید این روزای سخت نوشته شده در پنجشنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت توسط الي| ...
ادامه مطلب